naslaer

ساخت وبلاگ

سقف وافل یکی از انواع سقف های بتنی است که علاوه بر ظاهری شکیل، مزایای اقتصادی و فنی بسیاری را نیز داراست. برای اجرای این نوع سقف از قالب وافل استفاده می شود که وزن مرده سازه را به مراتب کاهش می دهد و نمای زیبایی در سطح زیرین سقف ایجاد می کند. در سایت زاگرس بنا ضمن آشنایی با پیشینه تاریخی سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحی، مزایا و معایب آن آشنا می شوید و به سوال سقف وافل چیست پاسخ داده می شود. در انتها نیز سازه های بزرگی که از این روش استفاده کرده اند، مرور می گردند.

naslaer...
ما را در سایت naslaer دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin naslaer بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 23:01

كودكان تشنه محبتند و مهم ترین منبع برای دریافت محبت، پدران و مادران هستند. برخی از والدین فكر می كنند كه تنها با ادای وظایف والدی محبت واقعی خود را ابراز داشته اند در صورتی كه در تربیت صحیح و پرورش فرزندان ابراز محبت به صورت اختصاصی ضرورت دارد.

 

naslaer...
ما را در سایت naslaer دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin naslaer بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 23:00

مرکز سمعک در تهران ، شنوایی از جمله حواس پنجگانه ای است که به ما عطا شده است تا به کمک آن بتوانیم صداهای اطراف خود را شنیده، از آن لذت ببریم و یا حتی از خطرات، خود را حفظ کنیم ولی متاسفانه افرادی هستند که از این نعمت بی بهره مانده اند. از گذشته های دور، افراد ناشنوا یا کم شنوا وجود داشتند که زندگی سختی را بدون داشتن شنوایی تجربه کرده اند.

 

naslaer...
ما را در سایت naslaer دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin naslaer بازدید : 77 تاريخ : شنبه 10 آبان 1399 ساعت: 16:28